AK Parti Çorum Milletvekili Yusuf Ahlatcı, Türkiye Büyük Millet Meclisi İçişleri Komisyonu Başkanı Süleyman Soylu başkanlığındaki heyet ile birlikte Arnavutluk Parlamentosu İçişleri ve Savunma Komitesi Başkanı Bledar Çuçi ve beraberindeki diplomatik heyeti ağırlayarak iki ülke arasındaki iş birliği konularını masaya yatırdı.
Gazi Meclis çatısı altında gerçekleştirilen uluslararası görüşmede Türkiye ile Arnavutluk arasındaki dostluk bağlarının daha da sağlamlaştırılması amacıyla son derece verimli istişarelerde bulunuldu.

İki ülke parlamento üyelerinin karşılıklı fikir alışverişi yaptığı toplantıda dostluk iş birliği ve ortak gelecek vizyonu çerçevesinde atılacak adımlar kapsamlı bir şekilde değerlendirildi. Parlamentolar arası diyaloğun artırılmasının her iki ülkenin stratejik hedeflerine büyük katkı sağlayacağı ve bölgesel kalkınmaya destek sunacağı ifade edildi.

İki ülke arasındaki köklü bağların ortak projelerle taçlandırılacağına inandığını ve meclis düzeyindeki bu temasların diplomatik sürece önemli bir ivme kazandıracağını dile getiren Ahlatcı "Dostluk iş birliği ve ortak gelecek vizyonu çerçevesinde verimli istişarelerde bulunduk Türkiye-Arnavutluk ilişkilerinin güçlenerek devam etmesini temenni ediyorum" dedi. 