Çorum İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Sinan Zehir Sağlık Bakanlığının 2026 yılı yatırım programı kapsamında yıkılarak yeniden inşa edilmesine karar verilen Gazi Aile Sağlığı Merkezinin geçici hizmet binasını ziyaret ederek bölgede hayata geçirilecek yeni sağlık projesini inceledi.
Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Doktor Hüseyin Göksal'ın da eşlik ettiği ziyarette Üçtutlar Mahallesi Eşref Hoca Caddesi üzerindeki eski binasından geçici olarak aynı mahalledeki Anadolu 5. Sokak üzerinde bulunan yeni adresine taşınan merkezin genel durumu yerinde görüldü.

Sağlık personeli ve aile hekimleriyle bir araya gelen Zehir sunulan birinci basamak sağlık hizmetlerinin verimliliği ve vatandaş odaklı sürdürülmesi konusunda istişarelerde bulundu.
Ziyaretin ana gündem maddesini bölge halkına kazandırılacak olan 9 hekimli yeni Aile Sağlığı Merkezi binası oluşturdu.

Proje ve planlama sürecinde sahada görev yapan sağlık çalışanlarının talep ve ihtiyaçlarının dikkate alınmasının önemine değinen yönetim kademesi hekimlerin görüş ve önerilerini tek tek not etti.

Yeni tesisin en kısa sürede bölge halkının hizmetine sunulabilmesi amacıyla proje çalışmalarının büyük bir hızla yürütüldüğü ve teknik süreçlerin tamamlanmasının hemen ardından yapım ihalesine çıkılacağı aktarıldı.

Geçici binadaki incelemelerin ardından yıkımı gerçekleştirilecek olan eski hizmet binasına geçen teknik heyet alanda detaylı bir arazi incelemesi yaptı. Geleceğe dönük yatırım süreci ve inşaat hazırlıklarının masaya yatırıldığı denetimlerde yeni projenin hem çalışanlar için modern ve güvenli bir çalışma ortamı sunacağı hem de vatandaşların sağlık hizmetlerine daha konforlu koşullarda erişmesini sağlayacağı ifade edildi.

Zorlu taşınma sürecinde büyük bir gayret gösteren personeli tebrik eden Zehir "Yeni hizmet binasının en kısa sürede vatandaşların hizmetine sunulabilmesi amacıyla proje çalışmaları hızla sürdürülüyor" dedi.