İki Başkan Projeleri Konuştu

Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın'a makamında bir nezaket ziyareti gerçekleştirerek bölgedeki mevcut yatırımlar ve geleceğe yönelik vizyon projeler hakkında kapsamlı fikir alışverişinde bulundu. Oldukça sıcak ve samimi bir atmosferde geçen buluşmada her iki kentin yerel yönetim çalışmaları masaya yatırıldı.

Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın'a makamında bir nezaket ziyareti gerçekleştirerek bölgedeki mevcut yatırımlar ve geleceğe yönelik vizyon projeler hakkında kapsamlı fikir alışverişinde bulundu.
Oldukça sıcak ve samimi bir atmosferde geçen buluşmada her iki kentin yerel yönetim çalışmaları masaya yatırıldı. Şehrin gelişimine katkı sağlayacak adımların detaylıca ele alındığı görüşmede kurumlar arası diyaloğun önemine değinildi. Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Çorum Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın ortak akıl ve iş birliğinin kentin kalkınmasındaki kritik rolüne işaret etti. Ortaköy Belediyesi ile her zaman dayanışma içinde çalışmaya devam edeceklerini vurgulayan Aşgın iki ilçe arasındaki bağların daha da güçleneceğini aktardı.
Misafirperverliğinden ötürü mevkidaşına şükranlarını sunan Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir il ve ilçelerin topyekun kalkınmasının temelinde yatan dayanışma ruhuna dikkat çekti. Vatandaşlara daha nitelikli hizmet sunmak için kurumlar arası fikir alışverişlerinin büyük bir değer taşıdığını ifade eden İsbir "Çorum ve ilçelerimizin kalkınması vatandaşlarımıza daha kaliteli hizmet ulaştırılması adına belediyeler arası istişareleri çok önemsiyoruz bugün de verimli bir görüşme gerçekleştirerek projelerimiz üzerine değerlendirmelerde bulunduk" dedi. 
 

İLGİLİ HABERLER