AK Parti Çorum Milletvekili Yusuf Ahlatcı Ankara'nın Keçiören ilçesinde yaşayan Çorumlularla bir araya gelerek hemşehrileriyle memleket hasreti giderdi ve birlik beraberlik mesajları verdi.
Başkentte gerçekleştirilen buluşmada ortak değerlerin yad edildiği samimi bir atmosfer oluşturulurken memleket sevdasıyla bir araya gelen vatandaşların yoğun ilgisi gözlerden kaçmadı.

Düzenlenen etkinlikte gurbette yaşayan Çorumluların dayanışma ruhuna vurgu yapıldı.

Gönlü memleket sevdasıyla atan ve memleketlilik bilinciyle bu birlikteliğe güç katan tüm dostlara teşekkürlerini ileten milletvekili kendilerini en güzel şekilde ağırlayan vatandaşların misafirperverlikleriyle gönüllerini ısıttığını aktardı.

Bu anlamlı buluşmada kendilerine kucak açan hemşehrilerine ayrı ayrı şükranlarını sunan Ahlatcı "Çorumluyuz kendimizden sorumluyuz diyerek bu birlikteliğe güç katan tüm dostlarımıza teşekkür ediyorum birliğimiz ve beraberliğimiz daim olsun" diye konuştu.
