Çorum İl Milli Eğitim Müdürü Cemil Çağlar 2025-2026 eğitim ve öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla öğretmenlerin fedakârlıklarına ve ülkenin geleceğindeki kritik rollerine dikkat çeken bir teşekkür mesajı yayımladı.
Bir yıl boyunca sınıflarda öğrencilerin sadece zihnine değil kalbine ve ruhuna da dokunan eğitimcilerin büyük bir adanmışlıkla çalıştığını dile getiren Çağlar, öğretmenlik mesleğinin insan yetiştirme idealinin en asil temsili olduğunu kaydetti. Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında erdemli ve yetkin bireyler yetiştirilmesinde en büyük payın eğitimcilere ait olduğunun altını çizen Çağlar, "Sizlerin rehberliğiyle öğrencilerimiz akademik başarısı, ahlakı, merhameti, sorumluluk duygusu, vatan sevgisi ve insanlığa faydalı olma bilinciyle bütüncül bir gelişim yolculuğuna hazırlanmaktadır" ifadelerini kullandı.
Okulların öğretmenlerin gayretiyle şahsiyetin inşa edildiği ve geleceğe dair umutların filizlendiği irfan yuvaları hâline geldiğini hatırlatan Çağlar, "Emekleriniz yalnızca bugünün sınıflarında karşılık bulmuyor, yarının güçlü, erdemli, yetkin ve üretken Türkiye'sinin temel taşlarını oluşturuyor" dedi.
Her şartta öğrencilerin yanında olan ve yeri geldiğinde anne baba şefkatiyle onlara rehberlik eden eğitimcilere minnet duyduğunu vurgulayan Çağlar, yaz tatilinin tüm öğretmenler için sağlık ve huzur getirmesini dileyerek "Yeni eğitim öğretim yılında aynı inanç, aynı heyecan ve aynı ideal etrafında yeniden buluşmak temennisiyle emekleriniz, gayretiniz ve eğitime kattığınız değer için sizlere en kalbî şükranlarımı sunuyorum" dedi.
Yorumlar
*
Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *