Çorum
Açık
21°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,5029 %0.05
52,7889 %-0.28
Ara
Kesin Karar Gündem HEPA Coffee Gastronomi Turizmi Derneği Üyesi Oldu

HEPA Coffee Gastronomi Turizmi Derneği Üyesi Oldu

Türkiye'nin ilk tek kullanımlık poşet filtre kahve üretim tesisini Çorum'da kuran HEPA Coffee Gastronomi Turizmi Derneğinin Sapanca'da düzenlediği üye buluşmasında dernek üyeliğine kabul edildi. Gastronomi turizm ve sağlık dünyasının önde gelen isimlerini bir araya getiren prestijli etkinlikte kentin yenilikçi markası dernek ailesinin yeni üyeleri arasında yerini aldı.

Türkiye'nin ilk tek kullanımlık poşet filtre kahve üretim tesisini Çorum'da kuran HEPA Coffee Gastronomi Turizmi Derneğinin Sapanca'da düzenlediği üye buluşmasında dernek üyeliğine kabul edildi.
Gastronomi turizm ve sağlık dünyasının önde gelen isimlerini bir araya getiren prestijli etkinlikte kentin yenilikçi markası dernek ailesinin yeni üyeleri arasında yerini aldı. Sektörün geleceğine yönelik önemli değerlendirmelerin yapıldığı buluşmada markayı kurucu Zeynep Çenesiz Yarımca temsil etti. Etkinlik kapsamında firmanın dernek üyelik rozeti Gastronomi Turizmi Derneği Başkanı Gürkan Boztepe ile hekim ve yazar Ender Saraç tarafından takdim edildi.


Dernek üyeliğiyle birlikte gastronomi turizmine katkı sağlayacak projelerde daha aktif rol almayı hedeflediklerini belirten şirket kurucusu Zeynep Çenesiz Yarımca bu güçlü ailenin bir parçası olmaktan büyük bir gurur duyduklarını dile getirdi. Farklı disiplinlerden gelen ve sektörde iz bırakan profesyonellerle bir arada bulunmanın kendileri için büyük bir motivasyon kaynağı olduğunu vurgulayan Yarımca "Gastronomi turizm ve sağlık alanlarında ülkemize değer katan isimlerle aynı çatı altında buluşmak bizler için büyük bir mutluluk bu güçlü ailenin bir parçası olmaktan gurur duyuyoruz" ifadelerini kullandı.


Yolu Çorum'dan geçen tüm dernek üyelerini ve sektör paydaşlarını ağırlamaktan büyük bir memnuniyet duyacaklarını aktaran Yarımca, başarılı organizasyon için emeği geçenlere teşekkür etti. Yoğun bir basın katılımının gerçekleştiği programda gastronomi turizminin gelişimi sürdürülebilirlik yerel mutfakların uluslararası marka değerine dönüştürülmesi ve deneyim odaklı turizm gibi kritik konular masaya yatırıldı. 


Etkinliğin özel konuşmacısı olarak sahneye çıkan Ender Saraç katılımcılara sağlıklı yaşam beslenme alışkanlıkları ve gastronominin insan sağlığı üzerindeki etkilerine dair kapsamlı bir sunum gerçekleştirdi.


Program kapsamında gastronomi alanına katkı sunan isim ve kurumlara teşekkür plaketlerinin verilmesinin ardından katılımcılar Sapanca'da düzenlenen yöresel akşam yemeğinde buluştu. Adapazarı'nın yerel lezzetlerinin tanıtıldığı gecede bölgesel kalkınma üzerine fikir alışverişi yapılırken bölgedeki turizm yatırımları da saha gezisiyle yerinde incelendi.
 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *