İl Müdür Yardımcısı İsmail Çitil ve kurumun teknik personelinden oluşan heyet yangının üretim alanlarında oluşturduğu tahribatı yerinde inceledi. Gerçekleştirilen saha ziyaretinde yangının tarım alanlarına etkileri detaylı olarak değerlendirilerek mevcut durum kayıt altına alındı. Yetkililer hasat döneminde artan yangın riskine karşı üreticilerin alması gereken önlemleri bir kez daha hatırlatarak doğaya cam veya sigara izmariti atılmaması gerektiğinin altını çizdi. Tarımsal üretim alanlarının korunması amacıyla çiftçilerin hassasiyetle uyması gereken hayati tedbirler paylaşıldı.
Afetlerden etkilenen çiftçilerle bir araya gelerek talepleri yerinde dinleyen idareciler bölgedeki çalışmaların aralıksız süreceğini bildirdi. Devletin tüm imkanlarıyla üreticinin yanında olduğuna ve yürütülecek süreç kapsamında gerekli teknik incelemelerin titizlikle devam edeceğine dikkat çeken Çitil "Yangından etkilenen tüm üreticilerimize geçmiş olsun dileklerimizi iletiyor benzer olayların bir daha yaşanmamasını temenni ediyoruz" diye konuştu.