Çorum
Açık
12°
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
46,4828 %0.03
53,0592 %-0.17
Ara
Kesin Karar Osmancık Belediye Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

Belediye Personeliyle Kahvaltıda Buluştu

Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör ile Çorum Hak-İş Sendikası Başkanı Mustafa Şahin belediye başkan yardımcılarının da katılımıyla kurum bünyesinde görev yapan personelle sabah kahvaltısında bir araya gelerek çalışanların talep ve görüşlerini dinledi. İlçeye hizmet yolunda ter döken mesai arkadaşlarıyla yakından ilgilenen yerel yönetim temsilcileri düzenlenen organizasyonda personelin beklentilerini doğrudan not alma fırsatı buldu.

Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör ile Çorum Hak-İş Sendikası Başkanı Mustafa Şahin belediye başkan yardımcılarının da katılımıyla kurum bünyesinde görev yapan personelle sabah kahvaltısında bir araya gelerek çalışanların talep ve görüşlerini dinledi.

İlçeye hizmet yolunda ter döken mesai arkadaşlarıyla yakından ilgilenen yerel yönetim temsilcileri düzenlenen organizasyonda personelin beklentilerini doğrudan not alma fırsatı buldu. 

Programa Belediye Başkan Yardımcıları Ahmet Özoğlu ile Kadir Eskiadam da iştirak ederek saha çalışanlarının karşılaştığı durumlar ve sahadaki çalışmalar üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulundu. 

Sendika temsilcileri ile belediye idaresinin işçilerle aynı masayı paylaştığı etkinlik personelin motivasyonunu artıran samimi bir atmosferde tamamlandı.


Çalışanlarla yapılan sohbetlerin ardından personelin özverili mesaisinden duyduğu memnuniyeti dile getiren belediye idaresi ilçe halkına sunulan hizmet kalitesindeki başarının güçlü bir ekip çalışmasının sonucu olduğunu vurguladı.

İlçenin gelişimi için gece gündüz demeden emek harcayan tüm mesai arkadaşlarına minnettarlığını aktaran Gelgör "İlçemize hizmet yolunda emek veren tüm personelimize özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyor görevlerinde başarılar diliyorum" diye konuştu. 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *