Osmancık Belediyesi Başkan Yardımcısı Ahmet Özoğlu ve Fen İşleri Müdürü Sefa Çelik ilçede inşasına başlanacak olan cemevinin temel atma hazırlıkları kapsamında yürütülen çalışmaları yerinde inceleyerek cumartesi günü gerçekleştirilecek tören öncesi son durumu değerlendirdi.
İlçenin sosyal ve kültürel ihtiyaçlarına yanıt verecek önemli bir alan olan ibadethane projesi için sahada hummalı bir çalışma yürütülüyor.

İnşaat alanına giderek süreci yakından takip eden heyet ekiplerden detaylı bilgi aldı. Yapılan denetimler esnasında temel demir bağlama işlemlerinin büyük ölçüde tamamlanmak üzere olduğu ve alanın planlanan takvime uygun şekilde şekillendiği gözlemlendi.

Vatandaşların manevi değerlerine ve inanç dünyasına katkı sunacak bu önemli eserin ilk adımlarının atılmasından büyük bir mutluluk duyduklarını dile getiren yerel yöneticiler sahadaki mesainin büyük bir titizlikle sürdürüldüğünü aktardı.

Hafta sonu anlamlı bir programa ev sahipliği yapacaklarını vurgulayan yetkililer "Cumartesi günü gerçekleştirilecek temel atma töreni için hazırlıklar devam ediyor" dedi.